sobota, 4 sierpnia 2012

INFORMACJA!

Kochane!
Z racji tego, że trochę czasu nie było mnie na tym blogu, mam do Was taką małą prośbę. Jeśli nie byłby to dla Was kłopot to proszę o zostawienie informacji w której powiecie mi czy chcecie być nadal informowane o nowościach na tym blogu. Zwracam się przede wszystkim do dziewczyn, które mam w swoich kontaktach i do których docieram z informacją o NN, które się tu pojawiają. Ja wszystko zrozumiem dlatego wszystkie czytelniczki zainteresowane proszę o podanie namiarów na siebie. Utworzę sobą aktualną listę i do osób z tej listy dotrze informacja o IX rozdziale na mojej siatkarskiej historii... Przepraszam za to utrudnienie ale robię to tylko i wyłącznie w celu by nikomu się nie narzucać i nikogo nie zawalać niepotrzebnymi wiadomościami.
Jeśli są dziewczyny, które do tej pory się nie ujawniły a chciałyby być informowane przez gadu bądź na swoich blogach- zapraszam. Ja nie gryzę! ;D
Dziękuję za wyrozumiałość i jeszcze raz przepraszam za kłopot.
Pozdrawiam ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz